Co vás čeká?

  • Stanete se součástí mezinárodního týmu 2nd level support.
  • Vaším hlavním úkolem bude poskytování servisní podpory zákazníkům.
  • Budete analyzovat incidenty a problémy.
  • Postaráte se o zajištění vzdálené podpory.
  • Nezbytnou součástí práce je komunikace s vývojáři.
  • Čeká Vás vzdálené nasazování softwaru a instalace nových verzí.
  • Komunikace se zákazníky probíhá v anglickém i německém jazyce.
  • Zaškolení probíhá na naší centrále v německém Schönecku.


Jak si vás představujeme?

  • Máte min. středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti IT.
  • Potěší nás praxe na obdobné pozici (support admin, helpdesk).
  • Očekáváme, že budete mít základní znalost databází a programování (C, C++ nebo Java).
  • Máte znalost operačního systému Linux na velmi dobré úrovni.
  • Nebojíte se denně komunikovat v německém i anglickém jazyce.
  • Máte logické a analytické myšlení.
  • Zvládnete pracovat samostatně, ale zároveň máte i týmového ducha.
  • Nebojíte se převzít zodpovědnost.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Pracovní dobu si můžete upravit podle sebe. Ocení to ti z Vás, kteří nejsou ranní ptáčata.
  • Klimatizované kanceláře máme v centru Plzně s výbornou dostupností.
  • Stravenky, nápoje na pracovišti a fruit days jsou u nás samozřejmostí.
  • Můžete si prohloubit znalosti cizích jazyků s rodilými mluvčími. Pořádáme kurzy anglického, německého a španělského jazyka.
  • Práci si rádi zpestříme teambuildingy, sportovními turnaji, večírky atd.

A navíc:

  • Můžete čerpat 26 dní dovolené + sick days.
  • Máte možnost využívat naše sportovní centrum (squash, TRX, lekce jógy...).
  • Zároveň si můžete odpočinout na masáži nebo využít služeb fyzioterapeuta přímo v areálu.
  • Cestovní pojištění pro služební i soukromé účely.
  • A spoustu další zajímavých benefitů.



Zaujali jsme vás?

Maximální velikost souboru je 5mb (jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx)